Pagrindinė informacija apie „Viessmann“ garantiją
Be teisės aktuose nustatytos garantijos siūlome ir papildomas garantines paslaugas. Garantijos laikotarpis prasideda nuo paleidimo eksploatuoti, ne vėliau kaip po 3 mėnesių nuo „Viessmann“ pristatymo. Tokiomis garantijomis laikomės savo įsipareigojimo gaminių savininkams ir specializuotoms įmonėms teikti aukštos kokybės ir nepriekaištingai veikiančius gaminius. „Viessmann“ siūlo nemokamai pašalinti gedimus. Su sąlyga, kad jie iš tikrųjų atsirado dėl medžiagų ar gamybos defektų.
Papildomi reikalavimai pretenzijai pagal garantiją pareikšti
- Profesionalus sistemos projektavimas ir montavimas.
- Montavimo, tikrinimo, techninės priežiūros ir garantinius darbus turi atlikti tik pripažinta specializuota šildymo sistemų įmonė.
- Kasmetinis patikrinimas ir techninė priežiūra, kaip nurodyta „Viessmann“ techninės priežiūros instrukcijose.
- Turi būti naudojamos tik originalios „Viessmann“ atsarginės dalys.
- Sąskaita faktūra turi būti visiškai apmokėta (tiek už patį prietaisą, tiek už mokamą garantiją).
- Gaminys turi būti laikomas ir naudojamas Lietuvoje.
Kam garantija netaikoma?
Tam tikriems defektams ar sugadinimams „Viessmann“ garantija netaikoma. Prie jų priskiriami visi defektai ar pažeidimai, atsiradę dėl netinkamo planavimo ar surinkimo. Tas pats galioja, jei buvo naudojama netinkama įranga ar kuras. Neteisingi sistemos pakeitimai arba trečiųjų šalių gamybos dalys taip pat gali sukelti žalą, kuriai netaikoma mūsų garantija. Be to, susidėvinčiąsias dalis visada reikia keisti taip, kaip nurodė „Viessmann“. Priešingu atveju negalėsite pasinaudoti „Viessmann“ garantijos teikiamais privalumais. Šiems defektams taip pat priskiriami pažeidimai, atsiradę dėl išorinio poveikio, pavyzdžiui, šalčio.